ПЕРШИЙ МОТОЦИКЛ ДЛЯ НОВАЧКА

Июль 30, 2020

Давно канули в лету часи, коли всім поголовно в якості першого мотоцикла радили придбання «Ебріка» - Yamaha YBR125. Поступово йде на спочинок і інший ветеран сумній безальтернативності - Honda CB 400.

Качественные Запчасти на мотоцикл по выгодной цене купить можно на сайте магазина.

Знайти «живу» СіБіху вже зараз є завданням дуже непростий - позначається вік цих мотоциклів, і довгі роки послідовного переходу з рук одного новачка в руки іншого, і так з сезону в сезон. Можна звичайно привезти цей мотоцикл з аукціону з Японії, але не варто забувати про те, що безвідмовна Хонда СиБи 400 безнадійно застаріла морально і технічно, і вже не відповідає сучасним вимогам, що пред'являються дорогами, трафіком на них, та й, за часту, запитам сучасних мотоциклістів.

Проте, питання про вибір першого мотоцикла залишається актуальним.

Як же вибрати свій перший мотоцикл новачкові ?!

Варто відзначити ряд ключових особливостей, виходячи з яких варто підходити до вибору свого першого мотоцикла:

1. Мотоцикл повинен бути сучасним. Адже в якості першого автомобіля в нинішній дійсності мало кому прийде в голову придбати собі безкомпромісно надійний Фольксваген Гольф 2 або легендарний бестселер 90-х ВАЗ 2108 з коротким крилом, наприклад ?! Кікстартер і карбюратор залишаються долею справжніх цінителів старовини або спортсменів, а без системи АБС, наприклад, і зовсім неможливо уявити сучасний мотоцикл. І все це підвищує не тільки комфорт експлуатації, але і надійність, а також безпеку!

2. Мотоцикл повинен бути універсальним. Власне кажучи, багато новачків бачать себе як мінімум Марком Маркесом або Андреа Довіціозо, але вже після першого кола на найпопулярнішому треку країни - МКАД розуміють, що максимум, на що вистачить їх підготовки - це поїздки двічі на тиждень за маршрутом будинок-Гора-будинок і будинок-Шоколадниця-будинок з періодичними піт-стопами в кальяну. А на противагу їм - люди, які прийшли до мотоциклу в мріях про скорочення часу по дорозі дім-робота, прокинувшись вранці і поклавши в сумку на бак свого мотоцикла, дощовик із зубною щіткою, куштують обідній лимонад в Дівногорье Воронезької області, а світанок наступного дня на берег Чорного моря.

3. Мотоцикл повинен бути популярним. Запчастини та витратні матеріали для нього не повинні йти під замовлення по півтора-два місяці, регулярні ТО з ребілд не повинні обходитися в вартість половини мотоцикла, і затребуваність на ринку повинна бути досить високою. Адже це ж перший мотоцикл! І ви хочете якомога більше кататися, а не чекати запчастини або збирати гроші на них. Та й продати його не повинно бути проблемою, якщо Ви зрозумієте, що в дійсності, потрібно щось більше або взагалі інше.

4. Мотоцикл повинен бути «добрим». Гармата, здатна за п'ять секунд набрати 220 км / год, буде явно недосконалим вибором. Але, при цьому, мотоцикл на дорозі повинен дозволяти впевнено триматися в потоці не тільки в годину-пік в межах Садового кільця, а й на автомагістралях.

5. Мотоцикл повинен подобатися. Цей пункт я поставив останнім, але, за важливістю він, мабуть, найперший. Якщо Ваше ранок буде починатися з широченной посмішки від думки, що зараз ви поїдете на своєму самому улюбленому мотоциклі, то Ви дійсно будете на ньому їздити. А ось якщо у Вашій голові будуть домінувати думки з серії «ну і що, що весь в подряпинах від ста сімдесяти чотирьох падінь попередніх власників», «ну і що, що це китаєць, зате не в кредит», «заведеться або знову у сусіда прикурювати ?! »,« сьогодні покатаю, а завтра, сподіваюся, прийдуть запчастини », і т.д., то і їздити вам дуже скоро набридне.

І, фактично у кожного мотовиробника є мотоцикл, який відповідає цим параметрам.

Рассказать о статье