ЯК ПРАВИЛЬНО НАПИСАТИ ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПОСЛУГИ

Август 18, 2020

Пропозиція послуг на сайті оголошень здається простим завданням. Реєстрація, розміщення пропозиції і очікування дзвінка майбутнє го клієнта. Насправді все трохи складніше. Вам доведеться зіткнутися з конкуренцією за перегляди і лояльність відвідувачів. Щоб перемогти, необхідно виділятися в натовпі однотипних пропозицій. 7 секретів правильного написання оголошень вам в цьому допоможуть.

Вы можете добавить объявление фото что намного улучшить ваше объявление и сможете быстрей продать.

Вигода від розміщення послуги на дошках оголошень

Способи інформування споживачів стали простіше і доступніше. Зростає кількість джерел, що пропонують розмістити пропозицію на своїх сторінках. Користь 90% сайтів залишається номінальною, 10% припадає на великі портали.

Виділимо 3 переваги від присутності вашої компанії на сайтах оголошень:

мінімізація витрат на рекламу;

скорочення часу пошуку цільової аудиторії;

концентрація на розвитку компанії.

Розміщення в місцях скупчення цільового трафіку економить ваш час і гроші. Дозволяє перерозподілити витрати на інші важливі питання. Наприклад, підвищення якості обслуговування клієнтів і навчання фахівців. Зекономлені засобів знайдеться гідне застосування. Звільнене час можна витратити на забезпечення, вдосконалення та впровадження бізнес-процесів. Подальший розвиток компанії.

Інтернет вміщує тисячі потенційних споживачів, готових скористатися вашими послугами вже сьогодні. Про те, де розмістити оголошення про послугу, читайте в однойменній статті нашого порталу.

Підвищуємо ККД пропозиції на 100%

Маркетологами коледжу «Чендлер і Джілберт» в штаті Арізона (США) проводилося дослідження попиту з боку користувачів Інтернет. Збір даних показав двократне збільшення результативності оголошень з продає структурою тексту. Цікавим виявився той факт, що вартість в таких пропозиціях була вище середньоринкової. Що не відбилося на бажанні споживача скористатися послугами компанії.

Як правильно написати оголошення про послуги?

Текст, що вибудовується за принципом односторінкового сайту. Оголошення ділиться на 7 частин. Кожна пов'язана за змістом з попередньої і розкриває картину пропозиції з наростаючою привабливістю. Ваша первинне завдання в тому, щоб зацікавити клієнта. Розглянемо секрет складання кожної частини вашого майбутнього оголошення.

1. Тема і коротке пояснення

Постарайтеся вмістити суть всього оголошення в короткий заголовок. Якщо ваша послуга поширюється в межах певної території, включіть її назву в текст.

Кілька прикладів, як можна озаглавити пропозицію послуги:

Портал безкоштовних оголошень Москви;

Послуги переїзду, вантажники Краснодара;

Косметичний ремонт квартир в Ярославлі.

Короткий опис доповнює заголовок. Розкриває його суть більш детально або ставить акцент на вигодах для клієнта. Підзаголовок вселяє впевненість, викликає інтерес і бажання прочитати оголошення до кінця. Розглянемо приклад з заголовком і підзаголовком.

Репетитор по ЄДІ в Нижньому Новгороді: Підготуємо до успішної здачі всього за 14 дней.Перенасищеніе ринку ускладнює процес вибору виконавця. Дошки безкоштовних оголошень пропонують десятки однотипних пропозицій. Погляд відвідувача ресурсу повинен зупинитися саме на вашому.

2. Позначення проблеми майбутнього клієнта

Що спонукає споживачів послуг звертатися за допомогою до фахівця? Які незручності вони відчувають? Постарайтеся сформулювати суть проблеми в 2 - 3 пропозиції. Говоріть мовою клієнта. Пишіть про об'єктивну реальність, в якій він перебуває. Точне попадання в ціль гарантує зростання інтересу до ваших послуг.

3. Повернення в стан комфорту

Продайте майбутньому клієнтові результат, а не процес його досягнення. Створіть в голові споживача позитивну картину. Життя в добре відремонтованій квартирі, здорове і сильне тіло, отримання прибутку. Клієнт готовий платити гроші за повернення в стан комфорту. Час, коли нічого не боліло, не тиснули зобов'язання по кредитах та меблі стояла на своїх місцях.

4. Просте і швидке рішення проблем

Розкажіть про те, як саме ви плануєте привести клієнта до позитивного результату:

ваш варіант вирішення проблеми;

гарантії, загорнуті в конкретику за часом і характеристикам;

додаткова вигода від звернення до вашої компанії;

проста і зрозуміла інструкція для їх отримання;

обґрунтована вартість послуг.

Розбийте пропозицію на обов'язкову та додаткову частини. Перша стосується послуги, нічим не відрізняється від того, що пропонують конкуренти. Остання складається з достоїнств компанії і вигоди для клієнта. Досвідчений персонал, безкоштовна консультація, виправлення будь-яких недоліків за рахунок виконавця.

Опишіть кроки для отримання комплексу послуг в простій формі. Дзвінок, зустріч, договір, виконання, прийом результату. Вартість можна розбити на частини, позначивши вигоду на одну або кілька складових. Наприклад, безкоштовний виїзд фахівця і 15% знижку на складання плану проекту.

Рассказать о статье