Пропозиція про роботу - це не лише реклама, а й свого роду візитна картка компанії. Бачачи її, кандидат спочатку оцінює, чи робить компанія щось, що відповідає його очікуванням, і чи хотів би він у ній працювати. Тому, щоб залучити таких людей на співбесіду, потрібно правильно розробити оголошення про роботу. Нижче ми представляємо, які елементи в ньому не можуть бути відсутніми. Якщо ви хочете знайти відповідного працівника, зробіть хорошу пропозицію роботи. До Вашої уваги представлені київ вакансії, які допоможуть знайти Вам роботу мрії.
Підготуйте хорошу пропозицію роботи - обов’язкові елементи
Хоча немає шаблону для створення пропозицій щодо роботи, є широко прийнята модель.
Він містить:
заголовок
назва компанії,
назва роботи,
обсяг обов'язків,
умови праці,
характеристики особи, яку шукають (досвід, освіта, кваліфікація),
опис компанії,
місцезнаходження робочого місця,
запрошення до контакту,
пункт про захист даних.
Особливу увагу слід приділити деяким частинам пропозиції роботи.
Перший контакт з рекламою - заголовок
Для того, щоб контакт кандидата з пропозицією про роботу не був перерваний занадто швидко, окрім назви компанії, заголовок повинен також показувати переваги роботи в ньому. Більше того, вам слід вибрати слова, які негайно привернуть увагу кандидата та спонукають його ознайомитись із рештою пропозиції. Це також спрацює, якщо ви додасте до свого заголовка привабливу інформацію - про зарплату або службовий автомобіль.
Деталі - посадова інструкція
Детальна характеристика роботи є найважливішою частиною пропозиції роботи. З цієї причини він повинен бути в заголовку, а якщо він розміщений десь внизу, його текст повинен бути жирним.
Створюючи цю частину реклами, вам потрібно зосередитись лише на найважливіших обов'язках, щоб забезпечити чіткість пропозиції. Однак варто пам’ятати не перебільшувати, наголошуючи на перевагах того чи іншого заняття - мова не йде про рекламу, а лише про підвищення інтересу.
В опис певної функції, яку можна виконувати в компанії, ви також можете включити дані про розмір винагороди або гаджети, які будуть надані працівникові (наприклад, мобільний телефон, ноутбук, квартира або автомобіль).
Ідеальний кандидат - опис
Шукач роботи, який читає опис шуканого кандидата, повинен легко зрозуміти, що вимагається від потенційного працівника відповідно до:
досвід - скільки років ви мали б працювати у професії та на яких конкретних посадах,
освіта - яку галузь навчання слід заповнити та на якому рівні,
кваліфікація - якими навичками ви повинні володіти.
Хоча це дуже часто зустрічається в оголошеннях про роботу, ви не повинні включати перелік рис, які має мати кандидат, таких як старанність, відповідальність та готовність діяти. Вони звучать як порожні слова для шукачів роботи.
Ідентифікація компанії
У вступі було зазначено, що пропозиція про роботу повинна бути візитною карткою компанії. Щоб це сталося, потрібно відповідно сформувати його опис. Він повинен містити назву компанії та привабливий опис її діяльності (включаючи інформацію про місію, комерційну ідею або перспективи розвитку працівників).
В очах кандидатів логотип компанії, адреса (що ще більше збільшить довіру до рекламодавця), електронна пошта, контактний телефонний номер, а також посилання на її веб-сайт сприятимуть сприятливій ідентифікації компанії.